Leo Vierelä Ei se ota jos ei annakaan.

Kaikki blogit puheenaiheesta Asiakastyytyväisyys

Onko enää ollenkaan asiakaspalvelua vai onko se "muinaisjäänne"



Minulle luvattiin Gigantin tekstiviestillä Jääkaappipakastimen toimitus torstaina 31.11   klo 8-13.00 välillä, minkä taloyhtiöni oli minulle hankkinut Rovaniemen toimipisteestä, koska asunnossani oleva entinen oli vanha ja jo hirveä sähkösyöppö. 

Hyvä johtaminen auttaa myös julkista sektoria

Olemme valitettavasti tottuneet näkemään otsikoita luokattoman huonosti hoidetuista julkisista palveluista. Hyvä esimerkki on vuodenvaihteessa toteutunut toimeentulotuen perusosan siirto kunnilta Kelan vastuulle täydentävän toimeentulon jäädessä kuntiin. Muutoksen yhteydessä kärsijän osaan jäi ihminen, kun yksilö joutui loukkuun kahden organisaation väliin ja prosessi ei toiminut. Lopputuloksena oli, että pahimmillaan lääkkeet jäivät ostamatta.

Loppu yritysten voitoille ja asiakkaiden tyytyväisyydelle?

Mitä jos yritykset eivät tuottaisi voittoa? Tai ne unohtaisivat asiakkaiden tyytyväisyyden seuraamisen? Paranisiko tällöin niiden mahdollisuudet investoida ja työllistää? Suomen Sosialidemokraattinen Puolue​en (SDP) puheenjohtaja Antti Rinne moitti puheessaan puoluevaltuuston syyskokouksessa, että yritykset keskittyvät voittoihinsa ja asiakkaidensa tarpeisiin - ja käyttävät niitä työntekijöiden aseman heikentämiseen ja leikkauksiin.

Toimituksen poiminnat

Julkaise syötteitä